• Жанр:RTS/RPG • Статус:в продаже • Издатель:THQ • Разработчик:Relic Entertainment • Дата выхода:23 февраля 2009 года • Официальный сайт: • Страница игры в Steam - store.steampowered.com/app/15620/ • Скриншоты: • Описание: действие разворачивается в небольшом звёздном скоплении под названием подсектор Аврелия, находящемся на самом краю Империума. Именно из этих миров набирают новобранцев Кровавые вороны — один из орденов Космического десанта. Но теперь сектору угрожает вторжение орков. Капитану Давиану Тулу, герою Кронуса, и нескольким опытным командирам предстоит вести зелёных новобранцев на бой за будущее подсектора и всего ордена.
pentium 4 3000 ati radeon 3850 hd 512 mb 2 gb - все высокие подлагивает при больших битвах (думаю после патча вобще перестанет) на средних ни лага . С утра напишу цифрами fps
Сообщение отредактировал pal-1 - Четверг, 2009-01-22, 7:18:06
atlon 64 x2 +5000 nvidia GeForce8800gts 320 mb 2 gb оперативка инет: широкополосное соединение скорость 100 мб\с на максимальных идет. в принципе не лагает. сами лаги возникают из-за оппонентов со слабыми компами и\или инетом
ХА я ещё не докачал, но смог открыть с помощью Корсикса файл локализации, так что можно самому заняться переводом, даже если это бета. А вот архивы sga открыть не может
ниче се дохлая.... в том же дове под двумя паками тактикалов с хб можно дреда завалить, здесь же фигушки... тип брони не тот, если конечно не танком на гера с силовой перчаткой лезть....
Думаю да,инет нужен только для мультиплеера ,было бы тупо если без инета не поиграть в компании одному
Нужен для игры с компами нет. Так как игра с ними есть ни что иное как создание сервера в нете, только играешь не с живыми противниками, а ставишь болванки. Сингл начисто вырезан.
Нужен для игры с компами нет. Так как игра с ними есть ни что иное как создание сервера в нете, только играешь не с живыми противниками, а ставишь болванки. Сингл начисто вырезан.
В инет не обязательно подключаться, можно автономный включить и всё, но выглядеть будет также к в нете.
Хм...я сам попробовал, в других играх получалось, а тут нет. Вообщем игра врубиться, но играть никак; все равно придётся к инету подключаться. WGL^JeriCo, А чё за проблемы, с инетом чё-то случилось?
Добавлено (2009-01-23, 10:19:45) --------------------------------------------- Я хорошенько покопался в файле локализации там есть так сказать "упоминания о скирмише" так что скирмиша прост в бета версии нету а так он должен быть.
Добавлено (2009-01-23, 10:24:48) --------------------------------------------- Есть также упоминания типа: описание карт, комната в которой вы сидите также реплеи тоже будут по видимому, а и ещё злополучное слово "Enable cheats", и всякие "Game speed", "Build time", "Starting resources". Вообщем очень много надписей которые нелзя было увидеть в бете, и это радует
Сообщение отредактировал CYBER - Пятница, 2009-01-23, 10:25:57
Абгрейд эры тёмных технологий - после т3(затрагивает все параметры дреда хп вырастают больше чем в два раза, скорострельность дальность увиличиваются, Скорость и манёвреность тоже увиличиваються (на земле без препятствий дред "разбегается") , кол энергии увеличивается.
Increased the chances for melee sync-kills to occur. All infantry weapon damage reduced by 15% with the exception of anti-vehicle, sniper and artillery weapons. Suppression units' damage at long range reduced, suppression against cover reduced a little. Some melee units reduced in health by 10% to avoid them getting out of control against the reduced ranged weapons. melee_heavy damage to vehicle reduced to 0.5, from 1. power_weapons_pvp damage to vehicle reduced to 1.15, from 1.25. Plasma damage vs vehicles increased to .25 from .15 fixed a damage bug with frag grenades and stikkbombz increased grenade damage modifier to garrison cover to 1.25 from 1 Reduced grenade pvp damage modifier against generators to 1 from 1.5
Space Marines
Tactical Squad
Missile Launcher reload time reduced to 6 seconds, from 8. Leader cost increased to 75/25 from 50/25. Fixed an issue the with tactical marine sergeant having a shorter range than the rest of the squad which would cause him to run up to the enemy.
Terminators
Terminator zeal cost reduced to 700 Assault terminator zeal cost reduced to 700 Scouts Sniper rifle cost changed to 180/40 Shotgun knockdown chance reduced to 15%, from 25%. Infiltrate energy drain increased to 1.5/sec from 1. Scout Sergeant detection radius set to 35. Fixed a bug that was causing Frag Grenades to do far less damage than intended Leader cost increased to 60/25 from 50/25
Techmarine
Techmarine Heavy Bolter turret damage reduced to match the other turrets.
Assault Marines
Melta bomb fixed to affect Carnifex mobility Leader cost increased to 100/25 from 50/25 Leader health increased from 320 for 440 Assault Marine Jump energy cost increased to 70, from 55.
Force Commander
Force commander teleporter pack armor req cost increased to 100. Force commander 2 handed hammer special attack damage reduced to 30 from 50. Force commander flesh over steel stun duration reduced to 8 seconds from 10.
Apothecary
Apothecary armor of purity health increase reduced to 100. Apothecary armor of purity heal cooldown reduction bonus reduced to 0.65 from 0.5. Apothecary heal tuned to heal heroes more, heal over time effect reduced Apothecary chainsword damage reduced to 33 from 38 Apothecary sanguine chainsword damage reduced to 50 from 65 Apothecary power axe damage reduced to 85 from 100 Angels of death cost increased to 500 from 400, cooldown increased to 3 minutes from 1 minute
Techmarine
Techmarine mine cost increased to 65 energy from 50. Blessing of omnissiah recharge time increased from 50 to 150.
Eldar
Falcon and Fire Prism can now reverse. Webway gate psychic might cost increased to 125 from 90. Fixed an issue with the FLeet of Foot tool tip not saying that it causes a damage reduction.
Guardians
Warlock Leader cost increased from 50/15 to 65/15
Shuriken Catapult
Shuriken Catapult damage decreased from 14 to 12.
Banshees
Banshee War Shout radius reduced to 8, from 15. Banshee charge speed bonus reduced to 2 meters/s from 3 meters/s Banshee Exarch leap damage reduced to 20 from 40 Knockdown from Banshee leap removed Banshee Exarch gains knockdown on leap with Executioner upgrade Executioner special attack no longer affects allies Aspect of Banshee changed to provide Warshout and Exarch Executioner Exarch upgrade changed to provide squad speed increase Exarch upgrade cost increased to 85/15 from 50/15
Rangers
Detection radius set to 35.
Farseer
Farseer armor of asuryan req cost increased to 200 from 150.
Seer Council
Seer council zeal cost reduced to 600 Seer council req cost reduced to 700 Seer Council Singing spear damage reduced to 80 from 100
Warlock
Warlock providence now affects ethereal slash cooldown. Warlock energy drain on merciless witchblade reduced to 30 per hit from 60. Warlock witchblade of kurnous cost increased to 125/30. Warlock warp throw power cost increased to 45. Warlock warp throw recharge time increased to 45 seconds.
Warp Spiders
Warp spider deathspinner damage reduced from 25 to 21 Warp spider exarch damage reduced from 37 to 34 Warp spider exarch damage modifier removed Exarch upgrade cost increased to 85/15* Aspect of Warp Spider cost increased to 50/20
Warp Spider Hero
Warpspider exarch phase shift duration reduced to 10 seconds. Warpspider exarch entangle duration reduced to 5 seconds. Warpspider heavy guage filament energy drain increased to 4.5 per second from 3.5.
D-Cannon
Black hole ability on D-cannon tuned to do damage at correct time. D-cannon damage increased to 220 from 120, damage table changed
Wraithlord
Wraithlord Shuriken Cannon damage reduced from 300 to 200. Wraithlord Brightlance damage reduced to 100, from 170.
Fire Prism
Dispersed beam area reduced to 10 meters, Focused beam damage increased to 200, reload decreased to 7 seconds from 8
Avatar
Avatar cost increased to 1000/250, hp increased to 7000 from 6000, leveling curve on hp decreased to 10% per level from 15%, build time increased to 90 seconds
Orks
Kommando, Slugga, Stormboy, Kommando Nob leader cost increased to 75/25 from 50/25
Mekboy
Mekboy dakka deffgun power cost inscreased to 30 from 20. Mekboy dakka deffgun damage reduced to 350, from 450. Damage tuned such that the Mekboy's deffgun does not ramp up as highly in damage at close range. Banner aura speed bonus reduced to .25 from .45 Banner Aura received damage modifier reduced to .94 from .91 Banner Aura received courage damage modifier reduced to .94 from .91 Banner Aura damage modifier reduced to 1.06 from 1.09
Warboss
Warboss Kustom Shoota changed to light weapon knockback. Warboss Kustom Shoota knockback chance reduced to 10%. Warboss Huge Choppa special attack changed to affect only enemy troops Warboss Boss Pole suppression resistance reduced from .25 to .5 Stikkbommas Stikkbomb damage reduced to 175 from 260 Fixed a bug that was causing Stikkbombs to do far less damage than intended
Kommando Nob
Kommando camo armor req cost increased to 100. Kommando kaboom recharge time 20 seconds from 10. Kommando extra equipment energy bonus reduced to 75 from 235
Kommandos
Kommando ambush ability range reduced to 35 meters from 50 Kommando shoota range reduced from 29 to 25, damage increased from 25 to 30 Burna Bomb damage increased from 10 to 20, damage over time increased to 20 from 15 Kommando Nob Leader detection radius set to 35.
Ork Waaagh shout ability
Waaagh shout speed bonus reduced to .07 from .1 Waaagh shout damage bonus reduced to 1.015 from 1.02 Waaagh shout received damage reduction decreased to .98 to .985 Waaagh shout received courage damage decreased to .996 to .985 Waaagh shout cooldown increased to 90 seconds from 60.
Wartrukk
Detection radius set to 30.
Tyranids
Hive Tyrant
Brood Nest biomass cost increased to 225 from 175. Hive Tyrant charge range increased from 15 to 18 meters, cooldown of charge decreased to 4 seconds from 6, speed increased to 4.5 from 4. Health increased to 1200 from 1000.
Spore Mines
Spore mine explosion radius reduced to 10, from 15.
Lictor
Detection radius set to 35.
Ravener
Ravener Devourer damage increased to 85 from 68, cooldown reduced to 1.4 from 1.8 Fixed an issue with the Fleet of Claw ability costing energy and thus preventing the unit from using the ability.
Ravener Alpha
Ravener toxic miasma damage reduced to 15 per tick from 20.
Warriors
Increased damage of warrior melee with adrenal glands to 60, from 42. Increased cost of warrior adrenal glands to 100/30, from 50/15.
Zoanthrope
Zoanthrope reload reduced to 8 seconds from 10.3[/spoiler]
1) Господи ,я чуть не помер, впервые увидев заглавный ролик в высоком разрешении. Особенно понравились марины, идущие к шаманящей Видящей, делая вид, что беззаботно прогуливаются. А рядом, укрывшись в высокой траве по колено, незаметно крадуться баньши. Я рыдал... 2) А Скирмиш??? В ДоВ2 не будет скирмиша?!